فارسی میکس

شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت

به وبسایت ما خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید، باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.

شما متعهد می‌شوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به وبسایت می‌دهید، دقیق، جدید و صحیح است.

زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو وبسایت محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا می‌شود.

شما در شرایط زیر مجاز به استفاده از وبسایت و پذیرش ضوابط نیستید:

  • زمانی که شما هنوز به سن قانونی نرسیده باشید.
  • شما شخصی باشید که مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا کشورهای دیگر از جمله کشورهایی که در آن ساکن هستید یا از خدمات وبسایت در آن استفاده می‌کنید، از دریافت خدمات منع شده باشید.

 تعهدات کاربران

 شما به عنوان عضو وبسایت می‌پذیرید که از موارد زیر پیروی کنید:

  • استفاده شما از وبسایت مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده در وبسایت و یا هر قانون، مقررات و یا قوانین قابل قبول یا دستورالعمل‌های قانونی در حوزه‌های مربوطه ممنوع نشده باشد.
  • شما مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی رمز و یا آدرس ایمیل خود را دارید. استفاده از گذرواژه شما توسط هر شخصی دیگر ممکن است منجر به لغو سریع دسترسی شما شود.
  • هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع است. شما می پذیرید که بلافاصله وبسایت را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود یا هر گونه نقص امنیتی که از آن آگاه شده‌اید مطلع سازید.
  • دسترسی و استفاده از این وبسایت محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط وبسایت فراهم می کند.
  • در صورت بروز استفاده غیر قانونی و غیر مجاز از وبسایت اقدامات قانونی مناسب توسط این وبسایت صورت خواهد گرفت.

استفاده از وبسایت، مطالب و خدمات آن در موارد زیر غیر مجاز و ممنوع است

  • برای اهداف غیر قانونی
  • برای مجبور کردن دیگران به جهت مشارکت در امور غیر قانونی
  • برای نقض مقررات داخلی و بین المللی
  • برای نقض حقوق مالکیت فکری وبسایت و حقوق مالکیت فکری دیگران
  • برای تبعیض، سواستفاده، آسیب وارد کردن و توهین براساس جنسیت، گرایش جنسی، مذهب، قومیت، نژاد، سن، منشا ملی یا ناتوانی جسمی
  • برای ارسال اطلاعات نادرست یا گمراه کننده
  • برای آپلود یا انتقال ویروس‌ها و یا هر نوع دیگر از کدهای مخرب که بر عملکرد خدمات این وب سایت، وبسایت‌های دیگر و یا اینترنت تاثیر می‌گذارد.
  • می‌گذارد.
  • برای هر هدف ناخوشایند یا غیر اخلاقی

  خرید خدمات و ضوابط آن

  برای استفاده از خدمات وبسایت باید هزینه خرید تعیین شده برای آن خدمت مورد نظر را بپردازید.

  پرداخت هزینه خرید ممکن است از طریق ارائه دهنده درگاه پرداخت تایید شده در وبسایت صورت بگیرد.

 در هزینه اعلامی برای خدمات ترجمه، هزینه ای بابت مالیات ارزش افزوده از کاربر اخذ نمی گردد.

 شما تضمین می کنید که برای استفاده از خدمات وبسایت با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیت‌های ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاه‌های پرداخت ایجاد می‌شوند، می‌پذیرید.

  •  لغو قرارداد، ارجاع خدمات و خدمات پس از فروش

 وبسایت می تواند حسب صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک پیام لغو کند. این پیام می تواند از طریق پیامک، ایمیل (رایانامه)، تلفن، فکس و سایر روش های ارتباطی باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی وبسایت لغو گردد، وبسایت کل مبلغ آن سفارش را به کاربر مسترد خواهد کرد.

 کاربر می تواند حسب صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک پیام لغو کند. روش های ارسال پیام طبق بند ۶-۱ در روزهای کاری و ساعات اداری است. در صورتی که یک قرارداد از طرف کاربر لغو گردد، وبسایت، ترجمه های انجام شده را در قبال دریافت هزینه آن به علاوه ۲۰ درصد از هزینه کل سفارش، به عنوان جریمه ناشی از لغو، به کاربر تحویل می دهد. به بیان دیگر، این مبالغ از کل هزینه دریافتی کسر و مابقی مبلغ به کاربر مسترد خواهد شد.

 در صورت وقوع تاخیر در انجام قرارداد از سوی وبسایت، کاربر می تواند منتظر اتمام کار بماند. در غیر این صورت مبلغ پرداخت شده به وی مسترد شده و ترجمه به او ارائه نمی شود.

 این وبسایت هیچ گونه مسئولیتی درباره خسارات ناشی از تاخیر در انجام قرارداد اعم از مالی، جانی و غیره نخواهد داشت.

 این وبسایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود که در نتیجه مواردی خارج از اختیار آن باشد، از جمله شرایط قوه قهریه (فورس ماژور)، وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و سایر موارد باشد، نخواهد داشت.

 این وبسایت حق دارد تا هر یک از خدمات خود یا تمامی خدمات خود را حسب صلاحدید و بدون اطلاع قبلی تعلیق یا قطع کرده و یا تغییر دهد.

 چناچه کاربر نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط یک مترجم خبره مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی تایید وی نسبت به استرداد هزینه سفارش به کاربر توافق می گردد.

 هنگام ثبت سفارش از سوی کاربر، زبان و موضوع سفارش از کاربر پرسیده می شود. در صورتی که کاربر زبان و موضوع سفارش را اشتباه انتخاب یا بیان نموده و سفارش را پرداخت کند و این انتخاب اشتباه موجب تفاوت قیمت شود، وب سایت مسئولیتی در مورد انجام سفارش نخواهد داشت. این موضوع با یک پیام به اطلاع کاربر خواهد رسید و در مورد انجام یا عدم انجام سفارش با او توافق خواهد شد. روش های پیامرسانی مطابق بند ۶-۱ در روزهای کاری و ساعات اداری است.

محتوای سفارش از طرف وبسایت بررسی نمی‎شود و کلیه مسئولیت‎های مرتبط با محتوای سفارش و ترجمه آن ها از جمله مغایرت آن با ارزش‎های دینی، اخلاقی و عرفی جامعه، افشای اطلاعات محرمانه اشخاص حقیقی یا حقوقی و هرگونه مطلبی که ترجمه و نشر آن برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، به عهده کاربر است.

  کپی رایت و مالکیت معنوی

 وبسایت و تمامی خدمات آن موضوع کپی رایت هستند. مطالب و مندرجات وبسایت از جمله نوشته ها، عکس ها ویدیوها، لوگوها و نظایر آن ذیل قانون این کشور و معاهدات بین المللی تحت حمایت کپی رایت قرار می‌گیرند.

 هیچ چیز در این شرایط و ضوابط محدود نمی‌شود مگر آن که به موجب قانون ممنوع و محدود شده باشد.

 این وبسایت مسئولیتی در قبال موارد زیر نخواهد داشت:

 از دست رفتن سود یا فرصت یا آسیب به حسن نیت که ناشی از یا در ارتباط با خدمات وبسایت یا این ضوابط و شرایط است، از جمله به علت عدم امکان استفاده از خدمات یا عرضه دیرین خدمات خرید.

  امکان تغییر یا قطع سرویس در هر زمانی بدون اطلاع رسانی قبلی امکان پذیر است و در این مورد وبسایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.

 وبسایت این حق را دارد که ارائه خدمات را به هر کس یا منطقه خاص جغرافیایی محدود کند و این حق را ممکن است براساس ملاحظات موردی انجام دهد و در این مورد مسئولیتی نخواهد داشت.

 این وبسایت تضمین و تایید نمی‌کند که استفاده شما از خدمات آن بدون وقفه، به موقع، امن و بدون خطا است و در این مورد مسئولیتی به عهده وبسایت نیست.

 شما می‌پذیرید که گاهی اوقات این وبسایت می‌تواند خدمات را برای مدت زمان مشخصی تعویض کند یا ارائه خدمات را در هر زمان بدون اطلاع قبلی لغو کند.

  ممکن است اطلاعاتی در وبسایت و یا در خدمات وجود داشته باشد که همراه با خطاها و اشتباهاتی باشد و یا اینکه اشکالاتی مرتبط با توضیحات خدمات و یا در قسمت درخواست‌ها وجود داشته باشد. این حق برای این وبسایت محفوظ است که این اشتباهات و اشکالات را برطرف کرده و این موارد را تغییر داده و بروزرسانی کند و حتی ممکن است درخواستی را به جهت وجود این اشکالات بدون اطلاع قبلی رد کند و از این جهت مسئولیتی متوجه این وبسایت نیست.

این اطلاعات و به بروزرسانی‌ها را هر جا که نیاز باشد، مطابق با قانون انجام می‌دهیم.

  •  محدودیت مسئولیت

 لینک‌های ثالث موجود در این وبسایت ممکن است مستقیما شما را به سایت‌هایی هدایت کند که به این وبسایت وابسته نیستند. ما این سایت‌ها را تضمین نمی‌کنیم و هیچ مسئولیتی در قبال این سایت‌ها در برابر کاربران نداریم. هم‌چنین مسئول ضرر و خسارتی که به واسطه استفاده از پلانات، خدمات و یا سایت‌های ثالت وارد می‌شود، هم نیستیم.

 وبسایت ملزم به حفظ اطلاعات موجود در سفارش کاربر است. با این وجود، بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم قضایی می‎توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

 هر دو طرف تایید می‌کنند که مفاد این شرایط و ضوابط منصفانه و منطقی است و اعلام می‌کنند که این شرایط و ضوابط خلاف سیاست‌های عمومی و به صورت نابرابر تنظیم نشده است.